pátek 16. března 2012

Citace z diskuze

Tady je citace z diskuze ze včerejšího dne  na : http://www.narodni-rada.cz,  který mne oslovil a snad osloví i všechny ostatní:

Titulek: Nejsme ovce

Naše vláda si pořád myslí, že jsme tupé ovce co jen bučí a všechno odsouhlasí. Ale zapomněli, že mi matky se měníme na lvice, když musíme bránit mláďata. Já jsem úplně klidný člověk, ale když moje děti se musí rozhodovat, jestli koupí dětem léky nebo jídlo, protože obojí pro naše nejmenší je nemravně drahé. A to nemluvím o sobě, bylo mi v lékarně řečeno u několik léků, že je nehradí pojištovna, že si je musím zaplatit zrovna tak jako mamky malých dětí sirupy a nejsou to malé částky. Takže se měním ve lvici a dokážu i kousat. Tak odpoledne na náměstí.

Titulek: já jdu

Proč tam půjdu ?
Není mi jedno, že v Čechách je život drahý nebo dražší než v okolních státech, ale nemám šanci poctivou prací si na něj vydělat.
Není mi jedno, že naše Česká vláda pokračuje ve fašistickém duchu a s malou obměnou prosazuje zřízení, které u nás fungovalo za Protektorátu. Ta malá obměna je to, že nás nemůžou střílet, ale mohou kdykoliv koholiv dostat pod hranici chudoby.
Není mi jedno, že místo kriminalizování zlodějin se ruší všechno, čeho jsme dokázali docílit. Byli jsme jedna z nejvyspělejších zemí a dnes jsme nesoběstační a na úrovni rozvojových zemí.
Kdyby byly současné strany u moci od II.sv. války, tak dodnes většina z nás nezná splachovací záchod.

Budoucnost vidím tak, že nebudeme mít právo na nic, jen platit, platit, platit..a umřít.

PROSÍM I VY NEBUĎTE LHOSTEJNÍ K TÉTO SITUACI, UŽ JEN KVŮLI BUDOUCNOSTI NAŠICH DĚTÍ!! PODPOŘTE ZMĚNU ZA LEPŠÍ ŽIVOT OBYČEJNÝCH LIDÍ...


Mirek..

Žádné komentáře:

Okomentovat