středa 23. listopadu 2011

Dopis Ježíškovi

Tak jsme včera konečně napsali dopis Ježíškovi. Lukáškovi stačil jeden papír, Sárinka jich má už pět a vypadá to, že zdaleka ještě nekončí, nějak se holka rozjela, hodí se jí prostě vše. Úplně první Sárinčenou verzí byly dětské notebooky, hned čtyři kusy. Jeden měl být ještě pro Lukáška, jeden pro mne a jeden pro tátu. To bylo od Sárinky hezké gesto. Ještě by záleželo, zda by je nám vůbec půjčovala. K tomu si vybrala mobil (dospělácký) a svíčky na hřbitov. No nevím...
Za týden k mé radosti našla jiný leták a přála si pod stromečkem docela reálné holčičí dárky. Stačilo by jen vykrást banku a najít doma více místa k uskladnění dárků.
Nad zveřejněním Lukáškova dopisu Ježíškovi jsem trochu váhala. Ve škole si našel nové kamarády a začal si s klukama hrát na vojáky. Jeho dopis Ježíškovi podle toho taky tak vypadá. Kdo nás nezná, tak si může myslet, že vychováváme nějakého teroristu. Jenže kluci si odjakživa hrávali s auty a na vojáky, jen dnešní doba nabízí místo praků repliky zbraní a vše, na co si jen člověk pomyslí.
Tak snad letos naše děti nezklameme, tedy Ježíšek.





6 komentářů:

  1. Leni,nádhera:-)Musela jsem se smát Lukáškovu dopisu,to je něco:-D Ale je super,že ho takhle něco zajímá,ať už je to tématika jakákoliv...No a Sárinka to teda vzala ve velkém,holka netroškaří teda...to je fakt na vykradení banky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. I mě Lukášek pobavil - kulomet a granát. Možná by pak tu banku zvládl sám a mohli byste mít i ty notebooky - Sárinčiny dopisy jsou taky super. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A jinak jsem ráda, že si Lukášek našel ve škole nové kamarády a snad se mu tam trochu zalíbilo. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. :-)) Martina to vystihla. Opravdu by s Lukiho arzenálem ta banka i vyšla...
    S těmi penězi je to strašně vyčerpávající, není ani na složenky a za měsíc Vánoce....
    Kamarádi jsou super.
    Leni, kdysi jsme tu litovaly, že ty naše děti jsou jiné, že si neumí "obyčejně" povídat, když ale vidím ( dnes zase) ty raubíře, jak s pistolema běhají ráno po nádraží, do toho bouchají kuličky a ten slovník...no někdy jsem i ráda, že je Kubík jiný...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Sarinka je proste typicka zenska a Lukasek je spravny chlap.:-) Take jsem se dobre pobavila, jsou oba zlaticka.:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. To je bezva nápad s těmi letáky. Líbí se mi, že to má Ježíšek rovnou i s cenovkama a přesným popisem :-). Asi to také zavedem. Jinak Lukášek chce po Ježíškovi samé, pro kluka naprosto nepostradatelné věci :-).

    OdpovědětVymazat