úterý 10. května 2011

Kniha zážitků

 V poslední době toho moc nestíhám, začalo jaro a s tím spojené práce na zahradě. Začínáme už také pomalu s opravami na domě. Času tedy ubylo a tím hodně polevilo i Sárinčeno učení a vytváření. Prostě to teď flákáme. Budu si  muset nějak časově přehodnotit celý den a spíš čerpat z toho, co jsem vyrobila přes zimu a jen občas zařadit něco nového. Novinkou jse pro nás zážitkový deník, doposud jsme žádný neměli. Na netu mne zaujal jednoznačně kladný ohlas několika maminek. Všechny si práci s deníkem velice chválily a Lucka od Justýnky mne svým příspěvkem nakopla pořídit si ho taky. Nevím, jestli jsem začala správně. Chtěla jsem mít vždy na každé stránce jedno téma - ZOO, Velikonoce, atd. Teď, když se na to zpětně dívám, zdá se mi to nepřehledné, zhuštěné. Nechci mít ale dané téma na několika stránkách a také se mi zdá, že jedna nebo dvě fotky jsou pro určité téma málo. Uvidím, jak budeme pokračovat a zda to bude Sárinku vůbec zajímat. Deník si prolistovala, ale to je tak asi vše. Uvidíme...

 
 

7 komentářů:

  1. Je krásný!!! Jenda má své deníčky moc rád.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný deníček :) škoda, že jsem na to tvoření fakt levá jako šavle :P

    OdpovědětVymazat
  3. Povedl se ti:-) jára ho taky míval, teď mu vedu deník a nemohu si ho vynachválit. Jako občasník to ještě jde, ale jako deník je to docela náročné. Píšu to ale v Symwriteru a tam jdou fotky jednoduše vkládat, takže to není časově tak strašné. Příští rok bych ráda do deníku zapojila i Járu, aby si tam lecos i napsal a nakreslil. Deník je dobrý i na logopedii, i jen tak na ukazování, co děti zažily, co se jim povedlo. Jsem zvědavá, jestli to Sárinku chytne:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krasné to máte. Já myslím, že tomu Sárinka přijde brzo na chuť.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za pochvaly, to jsem vůbec nečekala:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni moc hezké to máš:-)Mě to nepříjde zhuštěné,je to přehledné super:-)Mě akorát řekla logopedka,že by tam měl být krátký popisek,co se na těch fotkách dělo,co dítě třeba na těch akcích zaujalo,čemu se smálo atd...aby pak když to s nimi prohlíží někdo kdo tam nebyl aby to mohl číst a povídat a věděl..ale samo to není nutností to tam mít,máš to moooc hezké a jsem ráda, že jsme tě nakoply,však ona se Sárinka do děníku "zažere" :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, já taky chválím!!! Je to super!!! Monika

    OdpovědětVymazat