pátek 27. května 2011

Besídka

Tak jsme se i my dočkali besídky ve školce.  Básničky jsou pro Sárinku ještě moc těžké, vše nám ale vynahradila tancem. Při básničkách seděla v křesílku u stolečku, kde se pouštěly CD. To ji zajímalo po tanci asi nejvíce. Z besídky nám zůstala věta: "Pozor, pozor, hášení. Kosatec....... Nosatec!" Správně to zní: "Pozor, pozor, hlášení. Brouk Nosatec poškodil kosatec." Je to výňatek z nějakých broučků.
 Je to besídka ve školce, tudíž s dětmi. Snažila jsem se ale vybrat fotky, kde děti nejsou, ať mě jejich rodiče nehoní  někde po soudech.
Vlk měl s veverkou trochu dřinu, ale sluší jim to.




 Dostala jsem od Sárinky a Lukáška dvě krásné kytičky a srdíčková přáníčka. Lukášek navíc zarecitoval dlouhou a pro mne teda těžkou básničku. Jsou to okamžiky, kdy všechno házím za hlavu a jsem vděčná, že mám tak skvělé děti.
Děkuji taktéž asistentce Katce a paní učitelce Lucce za nácvik krásné besídky.

5 komentářů:

  1. Máte opravdu krásné a úžasné děti. Myslím, že i Sárinka jednou povede plnohodnotný život, je moc snaživá. Přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Sárinka je moc šikovná. Co to je za masku? Liška? :-)

    My nacvičujeme tanec s dětma ve školce, taky na besídku. Ale mám hrůzu, jak to dopadne. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, Sárinka je fakt úžasně šikovná!!! Toho bych se taky chtěla dočkat :-)))) A dárečky pro tebe jsou super. Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Sárinka je šikulka, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. je to z písničky od Dády Patrasový Brouci na jaře

    OdpovědětVymazat