pondělí 14. února 2011

Když jsem já sloužil...

Sárince se velice líbí písnička "Když jsem já sloužil", zpíváme ji i několikrát denně. Myslím si, že hodně slovům  nerozumí, tak jsem se snažila najít obrazovou předlohu. Na Internetu je už knížka nedostupná, v obchodech vyprodaná, v antikvariátech a bazarech není. Na "Hravém učení" je písnička hezky zpracovaná, ale nejde zase vytisknout. Nezbylo mi, než vytvořit něco sama. Na to, co mi to dalo práce, není výsledek nic moc, ale Sárince se líbí a aspoň částečně vidí, o čem zpívá.









4 komentáře:

  1. Náhodou je pěkná, já jí zkusím vytisknout Járovi, co on na to:-) S delšími texty je problém. že pak vyjdou na víc stránek. Ale jinak to udělat nejde...

    OdpovědětVymazat
  2. Vеry soon this web sіtе wіll bе fаmοus amid all blogging vіsіtoгѕ, due to it's fastidious articles or reviews

    Also visit my weblog ... iphone repair chadstone
    My web page - unlock iphone 4

    OdpovědětVymazat